Komunikat w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi Interesantów Urzędu Gminy w Łapszach Niżnych
Komunikat
w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi Interesantów
Urzędu Gminy w Łapszach Niżnych
w okresie od 24 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r.
W związku z utrzymującą się sytuacją epidemiczną, mając na uwadze troskę o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów i Pracowników Urzędu Gminy w Łapszach Niżnych, zmuszeni jesteśmy dostosować bezpośrednią obsługę interesantów urzędu do aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów, obowiązujących od 21 stycznia 2022 r.
-
Zaleca się kontakt z Urzędem Gminy w Łapszach Niżnych przede wszystkim
z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej.
Kontakt:
telefon: 0 18 262 89 15
adres mailowy: gmina@lapszenizne.pl
adres skrytki E-PUAP: skrytka/4xxb07g1az
stanowiska kontakt : https://www.lapszenizne.pl/urzad-gminy/kontakt-stanowiska
Niezbędne druki są możliwe do pobrania ze strony: https://www.lapszenizne.pl/formularze-i-wnioski.
- Zachęcamy do regulowania zobowiązań finansowych wobec gminy (podatki, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłaty skarbowe) za pomocą bankowości elektronicznej.
Konto urzędu: Bank Spółdzielczy w Nowym Targu o/Niedzica 43881200050010000004170001
-
Bezpośrednia obsługa interesantów realizowana jest z zachowaniem zasady:
- liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
Uwaga:
Prosimy o załatwianie spraw samodzielnie, bez osób towarzyszących.
Prosimy o przychodzenie do urzędu o umówionej godzinie, aby minimalizować czas oczekiwania na obsługę.
-
Obowiązuje bezwzględny nakaz dezynfekcji rąk przy wejściu do urzędu, zakrywania ust i nosa oraz zachowania wymaganego dystansu do 1,5 m między petentem
a pracownikiem urzędu.
- Przy wejściu do budynku na poziomie – 1 Urzędu Gminy w Łapszach Niżnych umieszczona została Skrzynka Podawcza, w której można pozostawić wnioski/podania/dokumenty w formie papierowej.
Wspólnie minimalizujmy ryzyko zakażenia!
DZIENNIK PODAWCZY/SEKRETARIAT URZĘDU Adres skrytki E-PUAP: skrytka/4xxb07g1az |
||||
---|---|---|---|---|
KASA Konto Bank Spółdzielczy w Nowym Targu o/Niedzica 43881200050010000004170001 |
||||
SKRZYNKA DIALOGU SPOŁECZNEGO |
||||
Stanowisko |
Nr pokoju |
Budynek |
Telefon |
Adres e-mail |
KIEROWNICTWO URZĘDU |
||||
Wójt Gminy |
3 |
A/I piętro |
18 2628915 |
|
Sekretarz Gminy |
4 |
A/I piętro |
18 2628912 |
|
Skarbnik Gminy |
8 |
A/I piętro |
18 2628914 |
|
REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH |
||||
Kierownik Referatu/stanowisko ds. organizacyjnych, kultury, zdrowia i sportu |
11 |
A/II piętro |
18 2628921 |
|
Stanowisko ds. sekretariatu i obsługi klientów urzędu |
2 |
A/I piętro |
18 2628915 |
|
Stanowisko ds. kadr i archiwum zakładowego |
5 |
A/I piętro |
18 2628918 |
|
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy |
1 |
A/parter |
18 2628910 |
|
Stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i spraw wojskowych |
12 |
A/II piętro |
18 2628913 |
|
Stanowisko ds. działalności gospodarczej |
17 |
B/za przewiązką |
18 2659310 |
|
URZĄD STANU CYWILNEGO |
||||
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego |
11 |
A/II piętro |
18 2628921 |
|
Zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego |
17 |
B/za przewiązką |
18 2659310 |
|
REFERAT GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI,ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I OCHRONY ŚRODOWISKA |
||||
Kierownik Referatu |
20 |
B/za przewiązką |
18 2628928 |
|
Stanowisko ds. dróg, zagospodarowania przestrzennego i spraw sołeckich |
20 |
B/za przewiązką |
18 2628928 |
|
Stanowisko ds. ochrony środowiska |
17 |
B/za przewiązką |
18 2659310 |
|
Stanowisko ds. gospodarki gruntami |
20 |
B/za przewiązką |
18 2628928 |
|
REFERAT INWESTYCJI I ROZWOJU |
||||
Kierownik Referatu/stanowisko ds. infrastruktury, inwestycji i rozwoju |
21 |
B/za przewiązką |
18 2628929 |
|
Stanowisko ds. infrastruktury, inwestycji i rozwoju |
21 |
B/za przewiązką |
18 2628929 |
|
Stanowisko ds. ograniczania niskiej emisji i ekodoradztwa |
19 |
B/za przewiązką |
18 2628927 |
|
REFERAT FINANSOWO-PODATKOWY |
||||
Kierownik Referatu /stanowisko ds. wymiaru podatku |
7 |
A/I piętro |
18 2628925 |
|
Stanowisko ds. księgowości podatkowej |
7 |
A/I piętro |
18 2628925 |
|
Stanowisko ds. |
14 |
A/II piętro |
18 2628920 |
|
Stanowisko ds. |
14 |
A/II piętro |
18 2628920 |
|
Stanowisko ds. księgowości budżetowej i obsługi kasy |
5 |
A/I piętro |
18 2628918 |
|
Stanowisko ds. płac |
5 |
A/I piętro |
18 2628918 |
|
SAMODZIELNE STANOWISKA |
||||
Informatyk/Obsługa Informatyczna Urzędu |
17 |
B/za przewiązką |
18 2659310 |
|
Pełnomocnik ds. profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom |
01 |
A/parter |
18 2628924 |
|
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych |
20 |
B/za przewiązką |
18 2628928 |
|
Stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i OSP |
20 |
B/za przewiązką |
18 2659310 |
|
Stanowisko ds. zamówień publicznych |
18 |
B/za przewiązką |
18 2659310 |
|
|
|
|
|
|
ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ |
||||
Kierownik ZEAS |
9 |
A/I piętro |
18 2628919 |
|
Główny Księgowy ZEAS |
9 |
A/I piętro |
18 2628919 |
|
Stanowisko ds. płacowo-finansowych |
9 |
A/I piętro |
18 2628919 |
|
Stanowisko ds. kadro-płacowych |
9 |
A/I piętro |
18 2628919 |
|
ZESPÓŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ |
||||
Kierownik ZGKM |
22 |
B/za przewiązką |
18 2659310 |
|
Główny Księgowy ZGKM |
16 |
B/za przewiązką |
18 2659310 |
|
Referent ds. administracji i gospodarki odpadami |
16 |
B/za przewiązką |
18 2659310 |
|
Starszy referent ds. kadr i rozliczeń sprzedaży |
16 |
B/za przewiązką |
18 2659310 |
|
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ |
||||
Budynek starego przedszkola obok kościoła, Łapsze Niżne ul. Jana Pawła II 61 |
||||
Kierownik GOPS |
|
182659145 |
||
Stanowiska ds. świadczeń rodzinnych |
|
182659145 |
||
Pracownicy socjalni |
|
182659145 |