PRZEDŁUŻAMY TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ DO KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO "PIĘKNY SPISZ" DO 15.08.2021

poniedziałek, Sierpień 2, 2021

                                                               

1. Zrób samodzielnie aktualne zdjęcie z ciekawej perspektywy ukazującej piękno i unikatowość wybranego na terenie Gminy Łapsze Niżne obiektu, krajobrazu, zabytku czy miejsca, które według Ciebie powinno być bardziej promowane i doceniane przez odwiedzających. !

2. Zgłoś zdjęcie do konkursu !

3. Zostań ambasadorem Spisza, promuj miejsce w którym żyjesz i wygraj cenne nagrody !

Stowarzyszenie Frydmański Sypaniec przy współpracy z Gminą Łapsze Niżne ogłasza konkurs fotograficzny dla fotografów amatorów pn. „Piękny Spisz” !

Konkurs jest realizowany przez Stowarzyszenie Frydmański Sypaniec przy współpracy z Gminą Łapsze Niżne w ramach projektu „ODKRYJ PÓŁNOCNĄ BRAMĘ SPISZA – rowerem, pieszo, kajakiem (promocja różnych form aktywności w Gminie Łapsze Niżne) ” oraz w związku                     z realizacją projektu „Odkryj PÓŁNOCNĄ BRAMĘ SPISZA – rowerem, pieszo, kajakiem” współfinansowanego z budżetu Województwa Małopolskiego w ramach konkursu ofert na realizację zadań publicznych Województwa Małopolskiego w dziedzinie turystyki i krajoznawstwa w 2021 r. pn. „Małopolska Gościnna – I edycja”.

Kto może wziąć udział  w konkursie ?

-  Konkurs skierowany jest do fotografów amatorów zamieszkujących teren Gminy Łapsze Niżne niezależnie od wieku.

- Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie jedno zdjęcie.

Cel konkursu ?

- uwrażliwienie Mieszkańców Gminy Łapsze Niżne na piękno terenu Spisza;

- ukazanie turystom wszelkich atrakcji i potencjału turystycznego regionu oczami Mieszkańców;

- odkrycie i wypromowanie nieznanych szerszej grupie odbiorców miejsc i obiektów  położonych na Spiszu w Gminie Łapsze Niżne;

- stworzenie bazy zdjęć  ciekawych zakątków Spisza.

Kategorie konkursu:

  • Kategorie wiekowa:

- dzieci i młodzież do 18 roku życia;

- osoby dorosłe powyżej 18 roku życia

  • Kategorie tematyczne:

I – krajobrazy i miejsca

II – architektura i zabytki

III – infrastruktura turystyczna i rekreacyjna

 

Jak wziąć udział w konkursie ?

1.  Zapoznaj się z regulaminem konkursu (dostępny w załącznikach)

2.  Zrób samodzielnie zdjęcie z ciekawej perspektywy ukazujące piękno i unikatowość wybranego na terenie Gminy Łapsze Niżne obiektu, krajobrazu, zabytku czy miejsca, które według Ciebie powinno być bardziej promowane i doceniane przez odwiedzających.

UWAGA:

- zdjęcie musi być dobrej jakości (minimalnym rozmiar 3500x2334 pikseli ) i musi posiadać walory artystyczne, estetyczne i promocyjne. nie może zawierać wizerunku osób trzecich jak również wizerunku samego autora.

3. Zdjęcie dobrej jakości prześlij na adres promocja@lapszenizne.pl wraz ze skanem uzupełnionego
i podpisanego formularza zgłoszeniowego (załącznik nr 1 do Regulaminu  Konkursu) dostępnego poniżej.

W przypadku chęci osobistego dostarczenia zgłoszenia, prosimy o dostarczenie formularza w wersji papierowej oraz nośnika pamięci z plikiem zdjęcia konkursowego do Urzędu Gminy w Łapszach Niżnych, ul. Jana Pawła II 20, 34-442.

 

Nagrody:

Na zwycięzców konkursu czekają bony podarunkowe do sieci sklepów Empik w wysokości:

I miejsce – 100 zł

II miejsce – 50 zł

Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach tematycznych oraz w  dwóch kategorii wiekowych – tj. łącznie 6 x  I miejsce oraz 6 x  II miejsce.

Terminy nadsyłania zgłoszeń:

15.08.2021 r.

Wyłonienie zwycięzcy:

1. I etap konkursu – ocena formalna zgłoszonych zdjęć konkursowych – Komisja Konkursowa oceni zgłoszenia pod kątem formalnym oraz sprawdzi przesłane pliki (zdjęcia) pod kątem  odpowiedniej jakości oraz prezentowanych walorów. Przyjęte zostaną jedynie zgłoszenia spełniające wymogi formalne (w pełni uzupełniony formularz zgłoszenia,) oraz zdjęcia o odpowiedniej jakości, posiadające walory artystyczne, estetyczne i promocyjne.

2. II etap konkursu - publikacja zaakceptowanych przez Komisję Konkursową Zdjęć na portalu społecznościowym gminy (Facebook), w celu wyłonienia zwycięzcy na podstawie oceny Mieszkańców i Turystów wrażonej w formie liczby „polubień” pod każdym opublikowanym zdjęciem. W ramach II etapu konkursu, w ciągu jednego dnia, opublikowane zostaną dwa posty dla każdej kategorii wiekowej uczestników. Opublikowane w postach zdjęcia będą opisane danymi autora (imię, nazwisko, miejsce zamieszkania), oraz informacjami o zdjęciu (kategoria tematyczna, nazwa miejsca/obiektu, data wykonania zdjęcia, uzasadnienie).

 

3. Głosowanie - ocena  zdjęć zaakceptowanych do drugiego etapu konkursu na gminnym profilu społecznościowym Facebook, odbywać się będzie przez 10 dni od dnia  publikacji.

4. Wyłonienie zwycięzców - zdobywcy I i II miejsca w każdej kategorii wiekowej dla każdej kategorii tematycznej zostaną wyłonieni na podstawie liczby polubień pod każdym zdjęciem odczytanej w 10 dniu publikacji postów ze zdjęciami o godzinie  15:00.

 Ogłoszenie wyników i przekazanie nagród nastąpi do dnia 31.08.2021 r.

Szczegóły Konkursu:

- uczestnikami konkursu mogą być osoby zamieszkujące teren Gminy Łapsze Niżne, które nie zajmują się zawodowo fotografią;

- każdy uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie jedno zdjęcie;

- zgłaszane zdjęcie musi być praca autorską -uczestnik zgłaszający fotografię musi być jej autorem.

- przesłane zdjęcia z podaniem imienia i nazwiska fotografa zostaną zamieszczone na stronie Gminy Łapsze Niżne i będą wykorzystywane do celów promocyjnych.

 

CZAS START !

Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAMY NA ZGŁOSZENIA !

ODKRYJMY RAZEM PIĘKNY SPISZ !

Kategoria: 
Back to Top